Οι πληροφορίες από την κατασκευαστική αγορά θέλουν δύο σχήματα να διεκδικούν το ΣΔΙΤ του ΥΠΟΜΕ για την υδροδότηση της Αθήνας: την κοινοπραξία ΓΕΚ – ΤΕΡΝΑ του Περιστέρη με την Intrakat του Κόκκαλη και CEO τον Σουρέτη, και της Ελλάκτωρ με CEO τον Μπουλούτα που κατεβαίνει μόνη της.
Μεγάλοι «απόντες», η αποκλεισμένη από την κυβέρνηση ΕΥΔΑΠ, οι όμιλοι ΑΒΑΞ και Mytilineos, αλλά και οι Γάλλοι…
Η απουσία των γαλλικών κατασκευαστικών κολοσσών της Vinci και της Suez, οι οποίες βλέπουν σημαντικές business στα οδικά έργα, την άρδευση και την υδροδότηση στη χώρα μας, ήταν εκκωφαντική.
Μάλιστα, η Suez, η οποία μαζί με τις ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ και Intrakat είχε διεκδικήσει το έργο για το Κέντρο Επεξεργασίας Λυμμάτων (ΚΕΛ) Ψυττάλειας, ήθελε να «χτυπήσει» τον διαγωνισμό προχωρώντας μάλιστα, σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, σε αίτηση παράτασης της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής των προσφορών, προκριμένου να προλάβουν…
Τι συνέβη; Στα καφέ της… Μονμάρτης λένε ότι αφού η ιδιωτικοποίηση της ΕΥΔΑΠ πάει για μετά τις… εκλογές, δεν είχε νόημα η συμμετοχή στο ΣΔΙΤ για την υδροδότηση της Αττικής.
Στα καφέ του Κολωνακίου, ότι μετά την αγορά Rafale και Belharra ο Κυριάκος πήρε την «διαβεβαίωση» του Εμμανουέλ ότι κάποια projects θα μείνουν στους δικούς μας, τους ημεδαπούς…
Μην ξεχνάμε ότι η Vinci αποχώρησε και από το project Πάτρα – Πύργος.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- ΕΒΕΠ: Μέχρι 2,6 δισ. ευρώ οι ζημίες για την Ελλάδα από την ένταση στη Μέση Ανατολή
- Η Χριστίνα Τσέλλου Director Ηuman Resources στη Novibet
- Νέα Οδός: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Αθηνών – Θεσσαλονίκης
- Η νέα εταιρεία του Θοδωρή Ζαγοράκη
- Ανοδικές τάσεις στις ασιατικές αγορές, σταθερά δολάριο και ευρώ
- Μινεσότα: Συνελήφθη ο ύποπτος για τη δολοφονία της βουλευτή των Δημοκρατικών
- Μια διαφορετική G7 ξεκινάει στον Καναδά
- Ινδία: Βρέθηκε το δεύτερο μαύρο κουτί του Boeing 787 που συνετρίβη
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις