Ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών και Μεταφορών εισέπραξε πολλαπλά όχι από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο για τη φαεινή ιδέα να επιδοτούνται τα ταξί για να μεταφέρουν μεθυσμένους...
Τις προηγούμενες ημέρες, ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών και Μεταφορών είχε την φαεινή ιδέα να προτείνει να επιδοτούνται τα ταξί για να μεταφέρουν μεθυσμένους. Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης το ξέκοψε άμεσα, αλλά ο Κυρανάκης επανήλθε με δημόσιες δηλώσεις του και πρότεινε τη δημιουργία ειδικού ταμείου που θα χρηματοδοτεί και τα ταξί γι’ αυτόν το σκοπό.
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος ξαναρωτήθηκε στο briefing της Πέμπτης. Και το επανέλαβε πολλές φορές με διαφορετικούς μάλιστα τρόπους. Ισως γιατί η επανάληψη είναι η μητέρα της μαθήσεως, για να το καταλάβει και να το εμπεδώσει ο αναπληρωτής υπουργός, ο οποίος προέρχεται και από πετυχημένη κομματική θητεία στη Blue Skies (της Ομάδας Αλήθειας) την οποία υποστηρίζει φανατικά μέχρι σήμερα, όπως φάνηκε και από πρόσφατες δηλώσεις του.
Ακολουθούν οι δηλώσεις του κυβερνητικού εκπροσώπου Π. Μαρινάκη για το θέμα:
Π. ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ: Κατ’ αρχάς, το γνωρίζετε από την εμπειρία σας ότι ο κυβερνητικός Εκπρόσωπος εκφράζει τις θέσεις της Κυβέρνησης, εκτός κι αν λέει ότι εκφράζει προσωπικές του θέσεις. Άρα, αυτό το οποίο απάντησα είναι η θέση της Κυβέρνησης, πρώτον. Δεύτερον, νομίζω ότι με κάποιους τίτλους υπερβολικούς υπάρχει μια προσπάθεια να διακωμωδείται μια πάρα πολύ σοβαρή προσπάθεια που κάνει το Υπουργείο. Και αυτή η σοβαρή προσπάθεια έχει να κάνει με το γεγονός ότι κάθε μέρα σχεδόν, πολλοί συνάνθρωποί μας καταλήγουν και πολλοί περισσότεροι καταλήγουν να έχουν βαρύτατες αναπηρίες ή να είναι πολλές μέρες στο νοσοκομείο, λόγω του ότι δεν τηρούν τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας. Το υπουργείο, λοιπόν, σε συνεργασία, θα έχουμε και τον νέο ΚΟΚ πολύ σύντομα ψηφισμένο, με το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη με το υπουργείο Δικαιοσύνης, προσπαθούν συνεχώς να λάβουν πρωτοβουλίες σε όλα τα επίπεδα. Έχουν πολλαπλασιαστεί οι έλεγχοι της Τροχαίας, τα αλκοτέστ, όποιος κυκλοφορεί και συγκεκριμένες ώρες, μπορεί να το αντιληφθεί αυτό, ο κόσμος γνωρίζει και βλέπει. Έχουν γίνει, λοιπόν, πάρα πολλές προτάσεις, κατατίθενται προτάσεις στο δημόσιο διάλογο, έχει επεκταθεί η λειτουργία του μετρό από την προηγούμενη πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, εξετάζεται να λειτουργήσει όπως είπε ο κύριος Κυρανάκης κάποιες μέρες ίσως και όλη την ημέρα. Εξέφρασε ο αναπληρωτής υπουργός μια τέτοια σκέψη. Είναι άλλο πράγμα, κατ’ αρχάς, να πούμε δεν θα πληρώνει ο Έλληνας πολίτης, άρα από τους φόρους και άλλο πράγμα είναι ένα Ταμείο, αυτό το οποίο σας λέω, και επαναλαμβάνω αυτό το οποίο έχω απαντήσει, είναι ότι κάτι τέτοιο δεν θα προχωρήσει για τον πάρα πολύ απλό λόγο ότι πρέπει να βρούμε τρόπους, όπου θα προστατεύονται οι άνθρωποι αυτοί, θα μπορούν να πάρουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς, θα μπορούν να γνωρίζουν, κατ’ αρχάς, ότι θα πρέπει να οδηγεί κάποιος άλλος, ν’ αφήσουν τ’ αυτοκίνητό τους, αλλά όπως αντιλαμβάνεσθε, υπάρχουν πάντα και αυτοί οι οποίοι είναι οι συνεπείς, οι οποίοι δεν μπορούν να έρχονται σε δεύτερη μοίρα από αυτούς οι οποίοι, τέλος πάντων, αποφασίζουν να πιουν και λίγο παραπάνω, αυτό που είναι πρόβλημα είναι, όχι να πιεις λίγο παραπάνω, είναι ενώ έχεις πιει παραπάνω, να πάρεις το αυτοκίνητο που μπορεί να χαθεί και η δική σου ζωή και να πάρεις σβάρνα και ανθρώπους οι οποίοι δεν φταίνε και σε τίποτα. Άρα, θεωρώ ότι είναι μια πάρα πολύ σοβαρή συζήτηση, έχουν κατατεθεί πολύ σοβαρές προτάσεις συνολικά, έχουν γίνει πράγματα, έχουν αυξηθεί οι έλεγχοι, προσπαθεί το υπουργείο να πάρει πολλές πρωτοβουλίες, έχουν ακουστεί διάφορες σκέψεις, η συγκεκριμένη πρόταση, όπως έχω ήδη απαντήσει, δεν θα προχωρήσει.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Παπαθανάσης: Πρόσκληση μέσω ΕΣΠΑ για την εξωστρέφεια μικρομεσαίων επιχειρήσεων, 200 εκατ. ευρώ
- Πιερρακάκης από Ecofin: Υποστηρίζουμε το ψηφιακό ευρώ
- Ρολόγια IANOS δώρισε το Ίδρυμα Λασκαρίδη στους «ΟΥΚάδες»
- ΟΗΕ: Η νέα προθεσμία Τραμπ για τους δασμούς παρατείνει την αστάθεια
- Vodafone – Generation Next: Ολοκληρώθηκε ο 3ος κύκλος δωρεάν μαθημάτων STEAM για 400 εκπαιδευτικούς
- Βουλγαρία: Ανάβει “πράσινο φως” από τις Βρυξέλλες για ένταξή της στη ζώνη του ευρώ
- BNP Paribas: Τιμή στόχος 58 ευρώ και σύσταση “buy” για Metlen
- ΕΛΣΤΑΤ: Νέα μείωση στις εξαγωγές αλλά πολύ μεγαλύτερη (14,7%) στις εισαγωγές τον Μάιο 2025
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις