Η Goldair έχει χάσει τον διαγωνισμό και προσπαθεί με προσφυγές να μπλοκάρει την παραχώρησή του λιμανιού του Βόλου στον ΟΛΘ
Στην Αρχή Εκδίκασης Προδικαστικών Προσφυγών (ΑΕΠΠ) της Ενιαίας Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΔΗΣΥ) ξαναστέλνει με απόφασή του το Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) την προσφυγή της Goldair για την πώληση του 67% του Οργανισμού Λιμένος Βόλου στον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης, ο οποίος στον σχετικό διαγωνισμό του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) είχε ανακηρυχθεί προτιμητέος επενδυτής.
Η Goldair έχει χάσει τον διαγωνισμό από τον ΟΛΘ και προσπαθεί να μπλοκάρει την διαδικασία με προσφυγές.
Το σχήμα η Goldair είχε προσφύγει στην ΕΑΔΗΣΥ κατά της διαδικασίας πώλησης του 67% του λιμανιού του Βόλου από το ΤΑΙΠΕΔ, με την Αρχή να δηλώνει αναρμόδια για να εκδικάσει την ένσταση.
Μετά τις προσφυγές της Goldair αλλά και τις ζημιές που προκάλεσαν οι θεομηνίες Daniel και Elias στο λιμάνι του Βόλου, ο διαγωνισμός έχει «παγώσει» και ο ανάδοχος, δηλαδή ο ΟΛΘ δεν έχει αναλάβει την εκμετάλλευση του λιμανιού
Πριν από λίγες ημέρες ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστος Στυλιανίδης, και ο Εντεταλμένος Σύμβουλος και Επικεφαλής της Μονάδας Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας του ΤΑΙΠΕΔ (PPF), Παναγιώτης Σταμπουλίδης, υπέγραψαν σύμβαση 10 εκατ. ευρώ, για την αποκατάσταση των λειτουργικών βαθών στο λιμάνι του Βόλου μετά τις κακοκαιρίες Daniel και Elias.
Έτσι, η Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας του ΤΑΙΠΕΔ (PPF) αναλαμβάνει την ωρίμανση, τη διενέργεια της διαγωνιστικής διαδικασίας και την παρακολούθηση της εκτέλεσης της σύμβασης, για λογαριασμό του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.
Στόχος είναι να καταστεί το λιμάνι πλήρως λειτουργικός και να επανέλθει η δραστηριοποίησή του στην ευρύτερη περιοχή.
Ο διαγωνισμός
Στο διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ ο ΟΛΘ ανακηρύχθηκε προτιμητέος επενδυτής για την απόκτηση του 67% των μετοχών του Οργανισμού Λιμένος Βόλου Α.Ε. έναντι ποσού 51 εκατ. ευρώ. Αντίστοιχα, το ΤΑΙΠΕΔ ανέδειξε την κοινοπραξία «Goldair Cargo A.E. – Goldair Handling Α.Ε.» ως Επιλαχόντα Προτιμητέο Επενδυτή έναντι ποσού 25 εκατ. ευρώ.
Στο πλαίσιο του διαγωνισμού, προσφορές υπέβαλαν τα παρακάτω επενδυτικά σχήματα:
• Κοινοπραξία Goldair Cargo A.E. – Goldair Handling Α.Ε.
• Κοινοπραξία Israel Shipyards Ltd – Χαλυβουργία Ελλάδος Α.Ε.
• Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης Α.Ε.
• Mariner Capital Ltd
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Χρηματοδότηση 13,5 εκατ. ευρώ για στήριξη της δημοσιογραφίας από την ΕΕ
- ΕΕ: Εχει τόσο εμπιστοσύνη στον Τραμπ που ετοιμάζει «Plan B» για ειρηνευτικό σχέδιο και κυρώσεις κατά της Ρωσίας
- Η AKTOR εξαγόρασε και την ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις από τον όμιλο ΕΛΛΑΚΤΩΡ
- Παρελθόν από τη Hellenic Train ο πρόεδρος των μηχανοδηγών Κώστας Γενιδούνιας
- Κομισιόν: Ενέκρινε την εξαγορά του τηλεοπτικού σταθμού Alpha από United και Motor Oil
- Ευρωπαϊκές αγορές: Θετικό κλείσιμο μετά τα στοιχεία για την πτώση του το αμερικανικού ΑΕΠ
- Μπλε Κέδρος: Στα 9,05 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη το 2024
- Yalco – Κωνσταντίνου ΑΕ: Υπέγραψε συμφωνία εξυγίανσης με τους πιστωτές της
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις