Τουρισμός

Wyndham: Εφθασε αισίως τα 14 ξενοδοχεία στην Ελλάδα – Ο στόχος για Μύκονο και Σαντορίνη

Η παρουσία της Wyndham σε Μύκονο και Σαντορίνη θα επιτευχθεί μόνο αν υπάρξει ο κατάλληλος εταίρος

Με 14 ξενοδοχεία επιχειρεί πλέον στη χώρα μας ο διεθνής ξενοδοχειακός όμιλος Wyndham Hotels, που το 2023 εισήγαγε 9 brands σε νέες χώρες, υπέγραψε 107 συμφωνίες franchise, άνοιξε 87 ξενοδοχεία και πρόσθεσε στο χαρτοφυλάκιό της συνολικά 9.500 δωμάτια.

Την προηγούμενη χρονιά η εταιρεία, μάλιστα, υποδέχθηκε το πρώτο ξενοδοχείο του brand Registry Collection Hotel, Ajul Luxury Hotel & Spa Resort στη Χαλκιδική, ιδιοκτησίας και λειτουργίας του στρατηγικού συνεργάτη Zeus International Hotels & Resorts.

Στην παρούσα φάση, η Wyndham Hotels & Resorts συνεργάζεται με 14 ξενοδοχεία σε Ελλάδα και Κύπρο. Από αυτά τρία βρίσκονται στην Αθήνα, δύο στο Λουτράκι και από ένα ξενοδοχείο στη Βραυρώνα, στη Νέα Μάκρη, στη Θεσσαλονίκη, στη Χαλκιδική, στην Αλεξανδρούπολη, στην Κέρκυρα, στη Ρόδο και στην Κρήτη. Επίσης, συνεργάζεται με ένα ξενοδοχείο στην Κύπρο.

Με βάση την προσέγγιση OwnerFirstTM στο franchising, η εταιρεία διαθέτει πλέον 639 ξενοδοχεία στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Ευρασία και την Αφρική – 12 εκ των οποίων είναι διαχειριζόμενα από την ίδια – που αντιπροσωπεύουν πάνω από 88.000 δωμάτια με 15 brands και προοπτική ανάπτυξης 150 και πλέον ξενοδοχείων.

Μύκονο και Σαντορίνη με τους κατάλληλους συνεργάτες 

Για την βελτίωση της εικόνας της Ελλάδας σε ό,τι αφορά τα μεγάλα ξενοδοχειακά brands είχε κάνει λόγο πρόσφατα ο Βασίλης Θεμελίδης, Regional Director South & East Europe της Wyndham, τονίζοντας ότι αυτό γίνεται τα τελευταία 6-7 χρόνια, με την παρουσία πλέον θεσμικών παικτών που επενδύουν στη χώρα, φέρνουν σπουδαία ονόματα της φιλοξενίας και με τον τρόπο αυτό προσθέτουν αξία στο χαρτοφυλάκιό τους.

Τη διαφορά, επίσης, έχει κάνει το γεγονός ότι οι διεθνείς ξενοδοχειακές αλυσίδες έχουν κατανοήσει ότι πρέπει να έχουν ευελιξία με τους Έλληνες ξενοδόχους και οι συμφωνίες δικαιόχρησης έχουν αλλάξει τις διαδικασίες προς το καλύτερο, σε σχέση με τα άκαμπτα συμβόλαια του παρελθόντος. Ο κ. Θεμελίδης εξήρε πλεονεκτήματα των διεθνών brands όπως την αναγνωρισιμότητα σε όλο τον κόσμο, τα προγράμματα πιστών πελατών και τις επενδύσεις στην τεχνολογία και την εξέλιξη, σημείωσε όμως ότι τον πιο σημαντικό ρόλο παίζει ο ανθρώπινος παράγοντας και η σωστή εκπαίδευση του προσωπικού.

Ο Βασίλης Θεμελίδης, Regional Director South & East Europe της Wyndham

Στρατηγική της εταιρείας Wyndham, σύμφωνα με τον κ. Θεμελίδη, είναι η προσέγγιση και απομακρυσμένων περιοχών στη φιλοξενία, εκτός από τις μεγάλες πόλεις, ενώ δήλωσε ότι η εταιρεία θα επένδυε στη Μύκονο ή τη Σαντορίνη, αν υπήρχε ο κατάλληλος τοπικός εταίρος.

Πέμπτη αγορά παγκοσμίως η Τουρκία

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Wyndham αναπτύσσεται ραγδαία και στη γείτονα Τουρκία.

Το 2023, μάλιστα, άνοιξε 11 ξενοδοχεία στη χώρα, η οποία πλέον είναι η 5η μεγαλύτερη αγορά παγκοσμίως για τη Wyndham και μια κύρια αγορά ανάπτυξης για την εταιρεία.

Με πάνω από 110 ξενοδοχεία σε λειτουργία, η Wyndham είναι η μεγαλύτερη διεθνής ξενοδοχειακή εταιρεία στη χώρα, με περισσότερα από 30 ξενοδοχεία μόνο στην Κωνσταντινούπολη.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu