Ο παραιτηθείς πρώην πρόεδρος του ΟΣΕ ζητούσε «να σταματήσει αμέσως η μεταφορά επιβατών», επισημαίνει σε ανακοίνωσή της το ΠΑΣΟΚ
«Σήμερα αποκαλύπτεται από το δημοσίευμα των Νέων πως ο παραιτηθείς πρώην Πρόεδρος του ΟΣΕ Γιάννος Γραμματίδης με υπόμνημα του προς τον Πρωθυπουργό τον Οκτώβριο του 2024, ενάμιση χρόνο μετά το τραγικό δυστύχημα ζητούσε “να σταματήσει αμέσως η μεταφορά επιβατών καθώς το υπάρχον δίκτυο δεν πληροί μια από τις σοβαρότερες λειτουργίες του , την ασφαλή μεταφορά ανθρώπων με τα ελληνικά τρένα”», επισημαίνει ο εκπρόσωπος τύπου του ΠΑΣΟΚ Κώστας Τσουκαλάς.
Ο αρμόδιος Υπουργός, Χρήστος Σταϊκούρας, πόσο ακόμα θα παραμένει θεατής; Και πρωτίστως, ο «μεταρρυθμιστής» Πρωθυπουργός που δεσμευόταν αμέσως μετά την τραγωδία των Τεμπών προς τους πολίτες ότι θα εγγυηθεί την ασφάλεια και τον εκσυγχρονισμό των σιδηροδρομικών μεταφορών, έχει κάτι να πει;», διερωτάται.
Η απάντηση του Παύλου Μαρινάκη
«Μια από τις πιο επικίνδυνες προεκτάσεις του τραγικού δυστυχήματος των Τεμπών, για το οποίο όλοι μας περιμένουμε απαντήσεις από τη Δικαιοσύνη και μόνο από εκείνη, είναι η παραπλάνηση της κοινής γνώμης με αιτιάσεις ή θεωρίες που εμφανίζονται ως «αποκαλύψεις» και τις οποίες υιοθετεί στη συνέχεια η Αντιπολίτευση, μάλιστα πολλές φορές η αξιωματική, σε χρόνο ρεκόρ», απαντά ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.
Πριν από περίπου έναν χρόνο, με αφορμή ένα δημοσίευμα εφημερίδας, η Αντιπολίτευση έφτασε στο σημείο να κατηγορεί την Κυβέρνηση για «μονταζιέρα» αναφορικά με τα ηχητικά της μοιραίας νύχτας του δυστυχήματος, κατηγορία η οποία κατέληξε στη κατάθεση πρότασης δυσπιστίας κατά της Κυβέρνησης στη Βουλή.
Από την πρώτη στιγμή είχαμε υποστηρίξει σε όλους τους τόνους ότι δεν υπήρξε καμία «μονταζιέρα Μαξίμου» και ότι το σύνολο των συνομιλιών παραδόθηκε αυτούσιο στη Δικαιοσύνη.
Σήμερα, διαβάζουμε σε δημοσιεύματα ότι το πόρισμα του ΕΜΠ επιβεβαιώνει το αληθές των ισχυρισμών μας και διαψεύδει πανηγυρικά τα ψεύδη της Αντιπολίτευσης.
Φαίνεται, όμως, ότι το πάθημα για την Αντιπολίτευση δεν έχει γίνει μάθημα. Πριν λίγη ώρα, ο εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ βιάστηκε και πάλι να υιοθετήσει σημερινό πρωτοσέλιδο δημοσίευμα, σύμφωνα με το οποίο ο πρώην μεταβατικός πρόεδρος του ΟΣΕ, Γιάννος Γραμματίδης, είχε με επιστολή του ζητήσει να διακοπούν όλα τα δρομολόγια του σιδηροδρόμου για λόγους ασφαλείας.
Το ανωτέρω είναι ψέμα. Η αλήθεια είναι ότι ο κ. Γραμματίδης ουδέποτε έθεσε θέμα ασφάλειας των σιδηροδρόμων, είτε κατά τη διάρκεια της θητείας του είτε μετά την αποχώρησή του.
Μάλιστα, όπως επισημαίνει ο ίδιος σε ανακοίνωσή του, έστειλε μια σειρά από προτάσεις για τη λειτουργία του σιδηροδρόμου, 25 ημέρες μετά την αποχώρησή του από την θέση του μεταβατικού προέδρου του ΟΣΕ, μια εκ των οποίων αναφερόταν στο ενδεχόμενο διακοπής δρομολογίων, όχι για λόγους ασφαλείας, αλλά για την επίσπευση ολοκλήρωσης έργων υποδομής στο δίκτυο.
Δηλαδή, για ακόμα μια φορά, η πραγματικότητα αποδεικνύεται ότι είναι εντελώς αντίθετη από τις αιτιάσεις που υιοθετεί η αντιπολίτευση. Είναι φανερό και δεν θα σταματήσουμε να το επισημαίνουμε, απαντώντας παράλληλα σε κάθε ψευδή ισχυρισμό ο οποίος εμπεριέχει παραπλανητικά δεδομένα, ότι τα κόμματα της Αντιπολίτευσης έχουν δει ένα από τα πιο τραγικά δυστυχήματα στην ιστορία της χώρας ως ευκαιρία να διασωθούν πολιτικά, χωρίς μάλιστα να τους ενδιαφέρει αν αυτό γίνεται στις πλάτες ανθρώπων που βίωσαν τον απόλυτο πόνο.
Για δύο πράγματα έχουμε καθήκον:
- να διασφαλίσουμε ότι η Δικαιοσύνη θα κάνει απερίσπαστη σωστά τη δουλειά της και ότι θα αποδώσει ευθύνες χωρίς αστερίσκους και
- να αποκρούσουμε κάθε απόπειρα εργαλειοποίησης του τραγικού δυστυχήματος των Τεμπών από την Αντιπολίτευση.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Θεόδωρος Καπράλος στο FinanciaReport: «Ούτε το κράτος ξέρει γιατί αρνείται την Ιπποδάμεια Αγορά Τροφίμων»
- Noval Property: Γιατί σαρώνει το Μαρούσι, τί ετοιμάζει για το 2025
- «Νίπτει τας χείρας του» το Υπ. Τουρισμού για το ξενοδοχείο στο Σαρακήνικο – «Δείχνει» την Πολεοδομία Μήλου
- Ευρωπαϊκές αγορές: Ρεκόρ για Stoxx 600 και FTSE 100 λόγω μείωσης επιτοκίων από την BoE
- Safe Bulkers: Έκτη περίοδος εκτοκισμού ομολογιακού δανείου
- JPMorgan Chase: Πληθωρισμός και δασμοί θα έχουν τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στις αγορές το 2025
- Nissan: Ανοιχτή σε νέους συνεργάτες, συμπεριλαμβανομένης της Foxconn
- Ράπτη: «Θα ενισχύσουμε το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο με προσωπικό και πόρους για όσο χρόνο χρειαστεί»
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις