Από τη δεκαετία του 80' μέχρι και λίγο μετά την οικονομική κρίση, το όνομα Raxevksy ήταν συνώνυμο της γυναικείας και παιδικής μόδας
Προερχόμενη από την οικογένεια Ραξέβσκυ, που για χρόνια ήταν από τις κυρίαρχες στη γυναικεία και παιδική ελληνική ένδυση, η Μαρί Ραξέβσκυ Παλατζιάν είναι η ιδρύτρια και ιδιοκτήτρια της Marie Raxevsky, η οποία εξειδικεύεται στην κατασκευή παιδικών μαγιό και ρούχων για την παραλία.
Με τα κεντρικά της γραφεία και ραφεία να είναι στο Περιστέρι και έχοντας, ήδη, ανοίξει τα φτερά της στο εξωτερικό, το επόμενο βήμα της εταιρείας συνιστά, σύμφωνα με πληροφορίες του FinancialReport, είσοδο στο λονδρέζικο πολυκατάστημα Harrods, τόσο ως φυσικό σημείο πώλησης, όσο και στο e-shop.
Με αφορμή την είσοδο της εταιρείας στα Harrods, η Μαρί Παλαντζιάν-Ραξέβσκυ, ιδιοκτήτρια και creative director του brand τόνισε ότι «πρόκειται για ένα σημαντικό βήμα εξέλιξης για την εταιρεία μας στη διεθνή αγορά. Είμαστε βέβαιοι ότι οι πελάτες του Harrods θα εκτιμήσουν την ποιότητα και τον καινοτόμο σχεδιασμό των προϊόντων μας και ανυπομονούμε να δούμε τα παιδιά να απολαμβάνουν την ποικιλία των σχεδίων μας στις παραλίες όλου του κόσμου. Από την αρχή της πορείας μας, δεσμευόμαστε στη δημιουργία μαγιό και ρούχων που προσφέρουν στους πελάτες μας μια υπέροχη εμπειρία και απόλυτη ικανοποίηση. Με γνώμονα τη συνεχή μας προσπάθεια για την αναβάθμιση των προϊόντων μας και την επέκταση της παρουσίας μας σε διεθνές επίπεδο, συνεχίζουμε να ενισχύουμε τη φήμη μας ως μια από τις πρωτοπόρες εταιρείες στον χώρο των παιδικών μαγιό και ρούχων».
H άνοδος και η πτώση των brands Raxevksy και η νέα γενιά
Η εταιρεία Marie Raxevsky ιδρύθηκε μόλις το 2021 και είναι το προσωπικό βήμα της δεύτερης γενιάς της οικογένειας, της Μαρί Ραξέβσκυ, η οποία από το 2005 μέχρι το 2017 εργάστηκε στο brand Mini Raxevsky ως Marketing & Commercial Development Manager.
Στην ελληνική αγορά τα προηγούμενα χρόνια μέλη της οικογένειας είχαν ιδρύσει δύο brands: Το Raxevsky, το οποίο ιδρύθηκε το 1982 από τον Γιώργο Μουρτζούχο και την τότε σύζυγό του Έλενα Ραξέβσκυ, με γυναικεία ρούχα και το Mini Raxevsky, λίγα χρόνια μετά, με παιδικά. Μέχρι το 2010, η εταιρεία Raxevsky σημειώνει αξιοσημείωτη πορεία, ωστόσο, μέσα στην οικονομική κρίση, η κατάσταση θα αλλάξει δραματικά. Τα 26 εκατ. ευρώ πωλήσεις το 2010 θα κατρακυλήσουν στα 5 εκατ. ευρώ το 2014, ενώ τα 55 καταστήματα της εταιρείας την ίδια χρονιά είναι πλέον 26, με αποτέλεσμα η εταιρεία να βάλει λουκέτο τα επόμενα χρόνια.

H Zέτα Μακρυπούλια ήταν η πρέσβειρα της εταιρείας στα χρόνια πριν την κρίση, με φωτογραφίσεις ακόμα και στις Σευχέλλες
Την ίδια στιγμή, η Δήμητρα Ραξέβσκυ, αδελφή της Έλενας, ίδρυσε το 1989 την εταιρεία Mini Raxevsky, με ειδίκευση στα παιδικά ρούχα, η οποία, και αυτή, σύντομα επεκτάθηκε σε Ελλάδα και εξωτερικό. Μετά από μια θετική πορεία στη δεκαετία του 90 και του 2000, άρχισαν τα προβλήματα.
Τελικά, η Mini Raxevsky κηρύχθηκε σε πτώχευση στις 7 Δεκεμβρίου 2022, ενώ από τον Σεπτέμβριο του ίδιου έτους είχε διακόψει την λειτουργία όλων των καταστημάτων της και είχε απολύσει το σύνολο του προσωπικού της.
Αξίζει να σημειωθεί ότι έναν χρόνο νωρίτερα, είχε προχωρήσει σε συμφωνία εξυγίανσης, ωστόσο οι όροι δεν τηρήθηκαν ποτέ.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Central Bancompany: Στοχεύει σε αποτίμηση έως 5,7 δισ. δολαρίων
- Γιαννακόπουλος για ΠΑΟ: Καμία ανησυχία, η φανέλα δεν κερδίζει ποτέ από μόνη της
- Επιθεώρηση Εργασίας: Λεκτική βία και παρενόχληση το 78% των καταγγελιών
- Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης: Επιστολή στους ψηφιακούς κολοσσούς για την επαλήθευση ηλικίας
- Το bitcoin σπάει το σερί του Οκτωβρίου με την πρώτη μηνιαία απώλεια από το 2018
- Μουσείο Λούβρου: Στο dark web φαίνεται να εμφανίστηκε μέρος της λείας από τη ληστεία
- G7 για κρίσιμα ορυκτά: Ανακοίνωσε σχέδια για να αντιταχθεί στην κυριαρχία της Κίνας
- Στον Εισαγγελέα οι συλληφθέντες για την επίθεση στον Μάκη Βορίδη
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








