Πουλούσε ως μεμονωμένα, προϊόντα καθαρισμού από προωθητικές συσκευασίες 1+1
Πρόστιμο στην αλυσίδα σουπερμάρκετ Μασούτης, κοινοποίησε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας μετά από έλεγχο των επιθεωρητών, για παράβαση των κανόνων ΔΙΕΠΥΥ (Κωδικοποίηση Κανόνων Διακίνησης και Εμπορίας Προϊόντων και Παροχής Υπηρεσιών) .
Ο έλεγχος έγινε στις 28 Νοεμβρίου σε υποκατάστημα της επιχείρησης, που βρίσκεται στο 6ο χιλιόμετρο Χαριλάου Θέρμης – Θεσσαλονίκη, μετά από καταγγελία καταναλωτή. Οι επιθεωρητές διαπίστωσαν στο χώρο λιανικής διάθεσης των προϊόντων εντός του καταστήματος, την πώληση προωθητικών συσκευασιών των προϊόντων: α. FABULOSO ΥΓΡΟ ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ ΦΡΕΣΚΑΔΑ 1lt 1+1 ΔΩΡΟ και β. AJAX ULT ΑΠΟΛΥΜΑΝΤΙΚΟ CLEAN FRES 1lt 1+1 ΔΩΡΟ, ως μεμονωμένα προϊόντα, με αποτέλεσμα “η πληροφορία που παρέχεται από τον έμπορο προς τον καταναλωτή για τα συγκεκριμένα προϊόντα να είναι παραπλανητική ως προς την ποσότητά τους”.
Τα ανωτέρω αποτελούν παράβαση των κανόνων ΔΙΕΠΠΥ σχετικά με την «Πληροφορία που παρέχεται στους καταναλωτές για την τιμή και τα χαρακτηριστικά των πωλούμενων προϊόντων» και τα «Χαρακτηριστικά της πληροφορίας. Το ποσό του προστίμου ανέρχεται σε 2000€ (1000€ ανά κωδικό).
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Φέσια στην ΕΤΑΔ από το Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού – Επιβεβαιώνει αλλά επιμένει στη σιωπή
- Γενοκτονία διέπραξε το Ισραήλ στη Γάζα με τη βούλα του ΟΗΕ
- Η ΕΕ κατέληξε σε εμπορική συμφωνία με την Ινδονησία, μετά από 9 χρόνια διαπραγματεύσεων
- Μέτρα και δράσεις αποκατάστασης του πυρόπληκτου Φενεού
- Ευρωπαϊκές αγορές: Στο «κόκκινο» οι δείκτες με πιέσεις στις τράπεζες
- Η Ελλάδα πιο κοντά με την Ινδία από την συνεργασία Aegean – IndiGo
- Έρευνα Ferryhopper: Τουριστική «βασίλισσα» του καλοκαιριού η Πάρος με +45% αύξηση εισιτηρίων
- H CrediaBank για την εξαγορά της HSBC Μάλτας έναντι 200 εκατ. ευρώ
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις